Internet vs. Nárcisz

2011.04.22. 07:34

Azért Buda legelitebb környékének megvannak a hátrányai is, és miután a mobilnetem sem az FTP sem a torrent forgalmat nem támogatja, úgy döntöttem, magamnak kell a kezembe venni a helyzetet (most is fogom, jobb kézzel, jó erősen). Persze ez nem olyan egyszerű, és miután a Digi Kábel és a UPC nem képesek szolgáltatni, kénytelen vagyok a T-Homehoz folyamodni. A következő táblázatban foglaltam össze a lehetséges választásokat, szerintem elég egyértelmű, hogy érdemes a hűséget választani, mert különben mindent felszámolnak, és még drágább is. Azonfelül, hogy költöztetni is lehet, ha netán bármi beütne, és olyan helyre mennék, ahol nincs T (ilyen létezik?), még akkor is olcsóbb lenne a lemondás a lentebbi kiszámolt scenáriók alapján. Sajnos itt még sem Optinet nincs (üvegszál), sem 50 vagy 80 Mbit/s-es kapcsolatok, szóval be kell érnem ezekkel. Az erre fordított keret max 10 rongy/hó, ha netán bárkinek van jobb ötlete, ne habozzon szólni.


A bejegyzés trackback címe:

https://utolsoejjel.blog.hu/api/trackback/id/tr262841210

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása