Házi feladat és ivás

2008.10.24. 09:00

A lenti szösszenetet Talger barátom követte el, a holnap esti cserkész-related születésnap ünneplés margójára.

talger üzenete:

const $szomjas_vagyok = true;

do {

$beer = buy('beer');

while(!empty($beer)) {

drink($beer)

}

$liit = buy('long island ice tea');

while(!empty($liit)) {

drink($liit)

}

} while (szomjas_vagyok && van_meg_penzem && nem_az asztal_alatt_vagyok);

talger üzenete:

adatszerk házit kellene írnom...

(qdb.hu gyanús a dolog... állat)

Ps.:

talger üzenete:

ja és pár konstans: const $szomjas_vagyok = true;

talger üzenete:

közben rájöttem hogy a pénz nem konstans, se a részegség

Ps.2::

talger üzenete:

nincs már erőm bináris fákat kiegyensúlyozni


A bejegyzés trackback címe:

https://utolsoejjel.blog.hu/api/trackback/id/tr201174602

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása