Névrokonom gyenge ága

2008.10.14. 23:15

Úgy vélem, nem vagyok túlzottan válogatós, de mivel már másodszorra futok bele ugyanabba, kénytelen vagyok leírni azt. A héten a Duna Plazaban lévő extrémsport-és ruházati boltban hatalmas leárazások vannak: kábé csak a kabát ára ment tízes fölé, a többi mind alatta. 

Egyszeri bloggerünk gondolt egyet, hiszen úgyis kell egy csomó cucc, miért is ne vegyük meg olcsóbban. Kimegyek, félórás sorbanállás, limitált emberszám mehet csak be, hogy elférjenek, rendben. Amikor bejutottam, jött a feketeleves: konkrétan azok a cuccok, amiket (ugyan egy másik boltjukban) kinéztem magamnak, még hírből sincsenek. Van jó sok póló, néhány ing, pulóver, nadrágból ugyan vannak rendesen, de különösebben nem éreztem úgy, hogy ezek kellenének nekem. 

Voltak még a kiegészítők, ott sem találtam magamnak semmit, pedig komolyan kétszer végigmentem mindenen. Egyszerűen semmi olyan, amit szívesen hordtam volna, hiába olcsó. Hoppá, a cipőket majd kihagytam. Illeszkedve a sémába ott sem volt túl sok olyan, ami jó lett volna első pillantásra, de valójában azt már meg sem néztem... egyrészt elegem volt már mindenből, másrészt pedig az is csak ilyen turkáló jelleggel volt kirakva (jelzem, utóbbi csak az olaj volt a tűzön). Ja és kifelé a csaj kábé úgy nézett rám, hogy „mivan köcsög, itt a sok cucc, és mégis üres kézzel mész ki?"...life is hard. 

Szóval ezt erősen bebuktam, két órám ráment az egészre - és, hogy miért is írtam, hogy másodszor? Azért, mivel nemrég volt egy akció a Zone raktárban, kinn a tizenegyedik kerületben, oda is kimásztam, és kábé ugyanez volt, mint most. Semmi olyan, amit máshol láttam volna, hiszen nyilván nem fogják a kurva jó cuccaikat szemét pénzért eladni, sokkal inkább azokat, amik nagy része amúgy sem megy el, hiszen jóval olcsóbban már megéri megvenni. Nekem nem.


A bejegyzés trackback címe:

https://utolsoejjel.blog.hu/api/trackback/id/tr721174584

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása