25 - Első rész

2011.09.05. 17:59

A mai napon hivatalosan is betöltöttem a 25-öt, és beléptem a 26. életévembe. Ennek örömére úgy döntöttem, hogy összeszedek pár olyan célt (majdnem 25-öt), amit erre az évre, szeptembertől szeptemberig tűztem ki. Ezek nagy részét, most úgy gondolom, hogy meg fogom tudni valósítani, aztán érdekes lesz visszanézni egy év múlva, hogy mire jutottam belőle. Régóta nagy problémám, hogy nem tudok priorizálni a magánéletben, és az idő csak úgy kifolyik a kezeim közül, szóval egy erős napirend felállítása is lehetne egy pont akár.

Hogy milyen 25 évesnek lenni? Hát, őszintén bevallom, fingom nincs, mivel ezt még két nappal előtte írom, full betegen, parázva a Fuss Budapest Triótól. Annyi tuti, hogy nekem a szülinapok mióta felnőttem (értsd, elköltöztem otthonról) túl sok jóval nem kecsegtettek. Főleg idén, hogy se torta, se pia. +n

Update! Futás megvolt, túléltem, erről holnap jön post! Tortát is kaptam drága munkatársaimtól, mégpedig egészségeset, finomat, bulguros-mákos-baracklekváros kivitelben (ez, úgy határoztam, belefér a pokolba), ráadásul még egy futós stopperórát is, amit ezúton is köszönök, nagyon jólesett.

 

Apropó, csajok. Az elmúlt években úgyszintén beárnyékolta a dolgokat az, hogy a szeptember eleje számomra mindig valami karmikus rácseszést hordozott, és vagy engem basztak ki, vagy én basztam ki valakit. Szar ügy.

Szóval ilyen vidám bevezető után lássuk hát a célokat. Mivel semmi sincs ingyen, így mindegyik ponthoz próbáltam rendelni vagy egy pénzértéket, vagy egy időmennyiséget, amibe kerülni fog a dolog.

1) kontaktlencse (évi 30-50 ezer)

Ez egy izgalmas kérdés. Kb. tízéves korom óta szemüveges vagyok, de például nyáron, amikor napszemüveget hordok, az természetesen nem dioptriás, így a látásom is lightosabb (nem vészes, egyik szemem -0,5, másik -2,5 körül van, szóval összeadva még bőven jó, csak a részleteket a távolban nem látom). Nehezíti a dolgot, hogy elképzelni nem tudom, hogy a szememben nyúlkáljak, viszont a szemüveggel való baszakodást néha már nagyon unom.

2) jogsi (40-60 ezer)

Hamarosan meglesz az EÜ vizsga, és utána tudok kezdeni vezetni, ez annak az ára. Mivel a kocsiban legtöbbször idáig az anyóson ültem, túl sok tapasztalatom nincs a dolgokban, és a kezek valamint a lábak függetlenítése lesz az egyik legnagyobb feladat, de megoldjuk. Előbb, vagy utóbb.

3) félmaraton (heti 2-3 futás)

Annyi biztos, hogy a félmaratoni felkészítő program több idő lesz, mint a fentebb megadottak, de az első félévben örülni fogok ha eljutok 5-10 kilométerig, amit belesétálás nélkül le tudok futni (és nem, nem boldogít, hogy még sétával is gyorsabb vagyok, mint mások, mert fejben baszom el). Ja, és ehhez persze dukál egy jó futócipő is.

Folyt. köv.!


A bejegyzés trackback címe:

https://utolsoejjel.blog.hu/api/trackback/id/tr413199290

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása