Homeland

2012.01.09. 07:33

Végre befejeztem. Az elején még kissé szkeptikus voltam, mivel a régi sorozataimban is lemaradtam, minek kezdjek el újat, de végül behozta a várakozásokat. Winters hadnagy (őt mostanában még a Your Highness-ben is láthatjuk) iszonyat nagyot játszik, csakúgy, mint Claire Danes, aki engem meg Claire Dunphy-re emlékeztet nagyon a Modern Familyből; noha sokkal durvábbat nyom le itt ő is. 

A sztoriról annyi, hogy nyolc év után hazahoznak egy Közel-Keleti fogságba esett tengerészt, valamint kiderül, hogy valaki merényletre készül, csak nem tudják ki. Van, aki gyanakszik, van, aki konspirál. A hangulat tökéletes (emiatt is kezdtem el nézni), a zenét az a Sean Callery jegyzi, akit már a 24 közben is imádtunk, szóval ha az bejött, akkor ezt is nézd meg mindenképp, mert érdemes. 7-8/10 simán van összességében.


A bejegyzés trackback címe:

https://utolsoejjel.blog.hu/api/trackback/id/tr823526330

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása