Cocktail

2011.12.20. 00:16

A meleg nagypapák nézték ezt a filmet, aztán az egyik bevonult a szobájába, a másik meg depressziós lett. Az egyik új blogon olvastam pont most ezt: "Itt kurvára inspirált voltam, mert eszembe jutott a Tomkrúz Koktélos filmje amiben az Doug tanítja az ifjú Flanagent, gondoltam is magamban, hogy én vagyok a magyar tomkrúz csak nem nézek ki annyira jól, meg elállnak a füleim, meg egy ótvar krimóban vagyok, de érted a helyzet ugyanaz."

Szóval nem volt rossz film, mondjuk elég kemény nyolcvanas évek hangulata volt, meg hát nem is vidám, a két főszereplő kapcsolata sem teljesen tiszta, ugyan kibaszik az egyik a másikkal igen keményen, mégis azért összeköti őket valami kapcsolat... a fene se tudja, a végén nem vidáman állsz fel a tévé elől, de azért lesd meg, mert hozzáad valamit a világképedhez, még ha aztán el is felejted, hogy mi az.

 


A bejegyzés trackback címe:

https://utolsoejjel.blog.hu/api/trackback/id/tr403476975

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása