Tét nélkül nincs kockázat

2011.11.19. 16:56

Rég írtam, nincs idő, nincs élet. Komolyan filózom, hogy lehetne kicsit bepörgetni a bizniszt, mert perpill ez az írás csak mástól veszi el az időt, és semmit sem hoz, alig olvassátok, és sajnos nekem ebből semmi előnyöm nem származik, viszont hátrány igen, a fentebbiek miatt.

Úgy tűnik 300 napig bírtam a dohányzásmentességet, az elmúlt két hétben kétszer is beleszippantottam cigikbe, bár emlékeim szerint egyszer sem szívtam el végig, valamint szar is volt. Felhozhatnám, hogy még a megszokottnál is foskészebb voltam, de ilyen már máskor is volt, szóval agyban keresném a gondot. Na azok meg vannak.

Holnap megyek félmaratont futni. Na ez is kurva érdekes lesz, mivel a bowlingozás miatt a lábamban izomláz lett (???), és egy hete semmit sem futottam. Eddig a max. lenyomott téma 12 klick, szóval nagy diadal lesz a dolog. Ha meg nem, akkor jöhettek Siófuckra sírt látogatni.


A bejegyzés trackback címe:

https://utolsoejjel.blog.hu/api/trackback/id/tr973396454

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása