25 - Harmadik rész

2011.09.09. 11:47

Immár hivatalosan is betöltöttem a 25-öt, és beléptem a 26. életévembe. Ennek örömére úgy döntöttem, hogy összeszedek pár olyan célt (majdnem 25-öt), amit erre az évre, szeptembertől szeptemberig tűztem ki. Ezek nagy részét, most úgy gondolom, hogy meg fogom tudni valósítani, aztán érdekes lesz visszanézni egy év múlva, hogy mire jutottam belőle. Első rész, második rész

11) angol szakmai közép (heti 3*1 óra)

Ezt, ha minden jól megy, olyan decemberben már le kéne rakni. Tekintve, hogy mióta tanulok angolul, valójában ciki, hogy még nincs meg.

12) játékterem (5000)

Régen dboxy cimborámmal néha benéztünk a Mammut I. legfelső szinten lévő játéktermébe, ahol ezernyi csudajó móka várt, kezdve a Tekkentől a Time Crisison át a Crazy Taxi-ig. Nos, ezt az élményt szeretném föleleveníteni, és továbbvinni.

13) spanyol alap (heti 4*1 óra)

Erre az évre cél az is, hogy egy alapfokú spanyol nyelvtudást magamra szedjek. Ehhez nem is feltétlenül kell nyelvtanár, az interneten manapság gyakorlatilag mindent meg lehet oldani, még az élő beszéd leszervezését élőben is. Ha úgy vesszük így is már iszonyatosan el vagyok maradva azzal, hogy betöltöttem a 25-öt, és csak egy nyelven beszélek a magyaron kívül. Gáz, na.

14) monegros (30-50 ezer)

Ez egy remek buli Spanyolországban, techno, dnb, hip-hop téren, és az idei LU láttán is fájt a szívem, hogy nem mentem. Nos, beszéltem Leoékkal, ők is tervezik (igaz, ők hová nem), szóval ha minden összejön, akkor jövőre ott leszünk.

15) fősuli befejezése (egy év, 300 ezer)

2008 februárja óta húzom a dolgot, szóval ideje lenne végre pontott tenni rá. Jelen pillanatban még két félévem van hátra belőle, 11 tantárggyal, és egy szakdolgozattal. Meló mellett még mindig szopós, de ha idáig eljutottam, nehogy itt offoljak már be.

16) bankszámla 0-án (?)

Ez lesz az egyik legizgalmasabb quest, kilépni a Csányi-féle folyószámlahitelből, és újra nulla fölé tornázni az egyenleget.

17) 83 kg (heti 2-3 edzés, heti 2-3 futás)

Az optimális súly ennyi nekem, ha ezt elérem, már jók vagyunk. Persze ennek nem dőlnek be a hűséges olvasók, hiszen tudják, hogy semmit sem jelent, de azért mégis.


A bejegyzés trackback címe:

https://utolsoejjel.blog.hu/api/trackback/id/tr403200576

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása