25 - Második rész

2011.09.08. 10:41

Immár hivatalosan is betöltöttem a 25-öt, és beléptem a 26. életévembe. Ennek örömére úgy döntöttem, hogy összeszedek pár olyan célt (majdnem 25-öt), amit erre az évre, szeptembertől szeptemberig tűztem ki. Ezek nagy részét, most úgy gondolom, hogy meg fogom tudni valósítani, aztán érdekes lesz visszanézni egy év múlva, hogy mire jutottam belőle. Első rész.

4) 100 kg fekvenyomás (heti 2-3 edzés)

A klasszikus. A fekvenyomás még mindig a gyúrósok kedvenc erőfitogtatása, úgyhogy nem akarok kimaradni a buliból én sem.

5) 100 fekvőtámasz (heti 2-3 edzés)
6) 100 felülés (heti 2-3 edzés)

Iphoneon van erre két remek program, őket fogom használni ehhez. Mivel még nem kezdtem el, nem tudom pontosan, hogy milyen elosztásban lesz (főleg a fekvőtámasz, mert azért a felülést elég hamar meg lehet egyben csinálni), de kiderül.

7) disznóvágás (?)

Soha nem voltam még disznóvágáson, úgyhogy igyekezni fogok valahová behívatni magamat majd, mert kurvára érdekelne a dolog, reggeli bebaszás (na jó, mondjuk ilyen már volt team buildingen is), sült vér, meg hasonlók. Ha valaki tud ilyenről, ne fogja vissza magát, és szóljon.

8) pacal (1000-2000)
9) velő (1000-2000)

Shame on me, de egyiket sem ettem még. Ha eljön az az idő, hogy megkóstoljam őket, azt lehetőleg a legjobb helyen szeretném, szóval ez majd egy kisebb kutatómunkát is fog igényelni, hol a legjobb a pacal és a velő a városban, valamint milyen formában elkészítve fogyasszam.

10) zongorakönyv végig (heti 3*1 óra)

Itt már durvulnak a dolgok. Ugye beszereztem a Zongora for Dummies könyvet, valamint egy remek Casio szintit, és azóta is ott áll a sarokban. Ez szép és jó, de szobainasnak megtette volna valami kevésbé drága is, szóval el kell kezdeni megtanulni zenélni, mivel ez fájó hiányosságom, főleg annak a fényében, hogy amúgy milyen a kapcsolatom a hallgatott zenével.


A bejegyzés trackback címe:

https://utolsoejjel.blog.hu/api/trackback/id/tr583200564

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása