A pokol 55 napja - Tizedik nap

2011.09.02. 15:15

Élek, vidám vagyok, de futni nem bírok sajnos. Valószínűleg a vasárnapi adag során jött elő két komoly probléma: 1) aszfalt, 2) szar cipő. Az elsőn segíteni nem tudunk, miután büdös városlakó parasztok vagyunk, viszont a másodikon igen, úgyhogy ha szeptemberben lesz még Nike cipőteszt a szigeten, akkor mindenképpen bepróbálok valamit, mert ez rettenetes. Idáig az Inno Rheuma Fortéval gyilkoltam magam, ami olyan, hogy reggel bekened a lábadat, és egész nap olyan kibaszottul ég, hogy néha már azt hiszed, hogy para van, pedig nem. Nos, ez úgy néz ki annyira nem hatékony, úgyhogy átváltunk egy még inkább erre dezignált cuccra, és a Flector EP-t próbáljuk be ma este (mostantól szólítsatok csak Mr. Diclofenac Epolamin Dél-Afrikai diktátornak).

A kaját faszán bírom, egyrészt reggelire betolok egy fél közepes perecet, másik fele tízórai, aztán ebédre valami, uzsinak meg vagy gyümölcs (barack, szőlő, banán jár a korporéten), este meg igyekszem semmit sem enni, jó, tegnap becsúszott uzsira a szelet pizza az Avantiban, ez van, ellenben ezt betudtuk vacsinak is, egy kis húslevessel. Ami még érdekes, hogy a Burger King sem hülye, és tudatosan a jónép hízlalására megy rá, mi más indok lenne arra, hogy egy kibaszott tál saláta meg egy közepesnél kisebb grill csirkemell is ugyanannyiba kerül, mint egy jó nagy Whopper közepes krumplival (akcióban meg jár mindemellé egy sajtburger meg egy fagyi is). Bár igen erős a kísértés, de úgy döntöttem, bármennyire is lightosodott a program, a gyorskajás hamburger meg a sült krumpli nem fog beférni (amúgy fasza kis kalóriatáblázat van a neten az étterem részéről, mindenkinek ajánlom).

Érdekes, hogy az emberek eszméletlenül fogalom nélkül vannak sok téren, sokan például azon vannak megveszve, hogy A) hány kilót tűztem ki célnak B) hány kilót fogytam már. Nos, anyádnyit. Amúgy perpill 88,7 vagyok, öröm és boldogság, ki nem szarja telibe. Hogy miért? Mert nem kilóra megyünk. Le tudok én fogyni még öt kilót, úgy, hogy kibaszottul semmi értelme (vízből barátaim), innentől miről beszélünk? Amúgy is, sokaknak még mindig meglepő, hogy a fogyás leghamarabb izomból történik, és nem zsírból. Tada pont wav. Szóval, a lényeg annyi, hogy a tükörre megyünk, mivel nem hülye csajok vagyok, hogy huhúú, akkor most lefogyok öt kilót, és aztán kurva jó lesz. Mert nem. Láttam én már kilóra fogyást munkatársnőknél, nem is keveset, aztán nézhetjük, hogy lóg a narancsbőr, meg a poci azért megvan, és a felkarón is libeg a bőr, mert nincs izom, ami tartsa. Kellemetlen. Szóval, az ideális testsúly amőgy férfiaknál magasság egy méter fölötti része centiben, annyi kilóban, mínusz ennek a tíz százaléka. Nekem tehát az ideális, tökéletes, elérendő súlyom 83 kiló. Elvileg. Gyakorlatilag meg kiderül, saccra olyan 84-85 körül várom a program végére, de mivel beindul a turbó, ha végre túlleszünk a vasárnapon (edzés, igen!), így valószínűleg az izomfejlődés is elkezdődhet, és létrejöhet az a szitu, amit senki sem hinne: zsír lemegy, izom feljön, súly marad változatlan. Erről egyelőre ennyit, aki ébren van, minek álmodik.


A bejegyzés trackback címe:

https://utolsoejjel.blog.hu/api/trackback/id/tr623193639

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása