Hungarian Meal Time

2011.08.24. 19:49

Ismerjük a svédeket, ismerjük a kanadaiakat, de nekünk miért nincs még egy sem? Nos, ha nincs, akkor én megcsinálom - gondoltam. Ezt követte egy tett, egy E6-os a HD érdekében, majd megszületett ez a videó: 

Tény, hogy erős másolása a káromkodásokban és a szövegekben az eredetinek, valamint az agresszióban a svédnek. Pilot a neve is, egyáltalán nem ez a követendő cél, ez gyakorlatilag csak a próbája annak, mit is lehet kihozni ebből. Amit nem vettem észre, az az, hogy mások már elkészítették a magyar verziót. Írtam is nekik, csak csesztek válaszolni, és ahogy elnézem, le is álltak két rész után. 

 

Szerintem az enyém jobb, de ezt ti döntsétek el. Kis keresgélés után még találtam egy pár ismeretlen videót is a témában. 

 

 

 


A bejegyzés trackback címe:

https://utolsoejjel.blog.hu/api/trackback/id/tr603171774

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Devgel 2011.10.15. 14:36:34

Hali!

Én annak a csapatnak a tagja vagyok, ami elsőként csinált Hungarian Meal Time-ot. Akartunk kettőnél több részt csinálni, de végül úgy alakult, hogy szétszéledtünk Magyarországon és a világon. És azért "csesztünk" a leveledre válaszolni mert elmentünk pl egyetemre, ezért sajnos sok dolog háttérbe szorult, így a HMT is. Különben meg nem igazán értem a kissé offenzív hangnemet, nyugodtan csinálhatsz Te is főzős videókat, nem értem, hogy miért baj, hogy nekünk egy kicsit előbb jutott eszünkbe. Mellesleg sosem az volt a célunk, hogy jobb legyen mint EMT, vagy ROSMT. Egyszerűen csak szórakozásból csináltuk, saját stílust akartunk hozzá kialakítani, ami szerintem sikerült is. Az, meg hogy a Te verziód jobb, szerintem nem igaz. De az sem, hogy a miénk. Egyszerűen más megközelítéssel készítettük el őket. Nyilvánvalóan se nekünk, se Neked nincsenek az EMT csapatáéhoz hasonló humán-és anyagi erőforrásaink, így nem is lehet ahhoz hasonlítani egyiket sem. A lényeg, hogy szórakozásra leljünk az ilyen főzős videók elkészítésében, ami nálunk megvolt, és remélem, hogy Nálad is. Én további sok sikert kívánok Neked a HMT készítésében. A magyar konyha bizony kiváló, így én csak támogatni tudok minden olyan kezdeményezést, amely népszerűsíteni kívánja.
süti beállítások módosítása