Paravarieté

2011.06.28. 09:46

Egy kedves volt sulistársam, Kriszti invitálására mentünk el megnézni a darabot, úgy, hogy gyakorlatilag semmit sem tudtam róla, kivéve azt, hogy a korábban már egy más darabban megismert Katona László is szerepelt benne. A Szikra, ahol én idáig egyszer, a Sis-es buliban voltam, most egészen más képet festett, pár sor szék, színpadi díszletek, szevasz.

A darab elég ígéretesen kezdődött, de aztán átment valami olyanba, amit a hozzáértők elvont, vagy abszurd humornak neveznek. Nekem, véleményem szerint van humorérzékem, és nem is rossz, ebben mégsem találtam semmi vicceset. Mint előtte megtudtam, a darabban játszó színészeknek nagy rajongói köre van, így is lehetett az, hogy sokan már többedszerre nézték meg, és már a poén (?) elkezdtekor hangos hahotázásban törtek ki. Én állítom, a darab 50 százaléka nem volt vicces, maximum kínos.

Ez annál is fájóbb, mivel a színészek iszonyat jók voltak. Engem egyedül Csákányi Eszter idegesített nagyon, ő is valószínűleg a ráírt szerep miatt, Hegyi Norbert állati jól hozta a világ legunalmasabb embere figurát, a bölcsészes monológjaival, Katona László még mindig Sheldon Cooper, Felhőfi Kiss László pedig simán elmenne a magyar T-Bagnek a néhol idegbetegbe forduló játékával. Ne feledkezzünk meg Szemenyei Jánosról sem, aki általában egy zongora mögött ülve énekel, de neki is voltak ezen kívül is jó pillanatai, csakúgy, mint az előadásnak. Rossz belegondolni, hogy milyen jó darabot is ki lehetett volna ebből hozni, és mégsem sikerült, annak ellenére, hogy a szituációs poénok nagyon ültek, csakúgy, mint pár más jelenet is.

Tény, hogy nem vagyok beleőrülve a színházasdiba, és nem láttam ötven darabot sem még életemben, de nagyon szeretnék megnézni egy olyat, amiben ilyen jó kvalitású színészek valami iszonyat durvát hoznak össze, van benne akció, monológ, dráma, minden. Ti tudtok ilyet ajánlani?


A bejegyzés trackback címe:

https://utolsoejjel.blog.hu/api/trackback/id/tr403013265

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása