iPhone 3GS

2011.06.22. 06:41

Talán még nem írtam róla, de a Zeges balhén egyúttal szereztem egy 3GS szifont is, Davetől, aki pedig beruházott egy fehér 4-esbe. A telefon 16 gigás, gyönyörű állapotban van, úgyhogy fasza vétel volt mindenképp, az egyedüli szomorúságot az okozza, hogy a baseband verzió pont olyan az iOS 4.1-gyel, hogy nem lehet függetleníteni, hűség is van rá, szóval jobb híján vettem bele egy Domino Web kártyát. Külön vicc amúgy, hogy Tééknél vagy olyan a SIM, hogy lehet telefonálni, de csak fix adatmennyiséges, majd korlátozós mobilnet van (1 giga pl 2 rongy), vagy van ez, ami effektíve drágább, de nekem tökéletes, mivel szerintem havonta a 100 megát sem fogom elérni (itt sávos a díjszabás). Persze a kiscsaj a Tében megpróbálta belém beszélni, hogy milyen jó lenne nekem a kétezres csomag, hiszen ha véletlenül túllépem a keretet, akkor nem számláz tovább a következő csomagba, hanem csak lekorlátoz, de ezt az opciót meghagyom az idiótáknak, egy ideje feltalálták már a forgalommérő-programokat telefonra is.

Amúgy maga a készülék egyszerűen fantasztikus, itt olvashatjátok el, két éve a megjelenésekor mit írtam róla, itt pedig az iOS 4-es, programos részeket figyeljétek. Még mindig olyan élményt nyújt, amiben mostanában nem volt részem, iszonyat gyors, gördülékeny, egy Foursquare-ezés szöveggel, képpel, nem több, mint fél perc, ugyanúgy Facebook, weboldalak, emailezés, ami csak kell. A programok úgyszint hasznosak, az ember mindig arra gondol előtte, hogy oké, megveszem ezt a telefont, de vajon fogom tudni mire használni? Nos, ez ebben az esetben is kiderül, hogy a válasz a nagybetűs IGEN, mivel olyan egyszerűen beépül a mindennapokba, hogy utána már csak egyszer vesszük észre a dolgot: ha valamilyen okból kifolyólag nincs nálunk, és hiányzik. Nem bántam meg, semmiképp sem, és úgy néz ki, hogy ez az érzés csak növekedni fog a jövőben is.


A bejegyzés trackback címe:

https://utolsoejjel.blog.hu/api/trackback/id/tr782979490

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása