Még nyáron olvastam egy cikket egy ex-Nokia executiveról, aki kellő ideig benn volt a rendszerben, hogy lásson sok mindent, majd aztán offolt, és írt egy könyvet, amiben jópár érdekes dolog van állítólag. A cikkben ti is olvashattok néhányat, de nem ez a lényeg, nekem az egész könyv kéne.

Megindítottuk a keresést, Amazon, eBay, semmi, google, semmi. Na mondom fasza, akkor nézzük meg az egyik kedvenc könyves külföldi beszerzős oldalt, akik elhoznak mindent, amit kell. Semmi. Kezdtem aggódni, hogy lehet, ez a könyv nem is létezik, vagy megették a rénszarvasok, mi van?



Menjünk a forráshoz, jött a következő gondolat, és magára a szerzőre kerestem rá. Halott livejournal, halott twitter. Szerencsére az egyik oldalon megvolt a mostani cégének a neve, annak is meglett a honlapja, és ment is a levél barátunknak, hogy kéne a könyved, merre lehetne beszerezni. Négy órára rá, finn precizitással érkezett a válasz, miszerint sajnos csak finn nyelvű változat van belőle, és talán jövő tavasszal lesz angol. Szóval, aki hozzám hasonlóan kíváncsi a műre, vagy most lett az, az vagy tanuljon meg finnül, vagy várjon, és reménykedjen. Jobb ötletem sajnos ebben a pillanatban nekem sincs.


A bejegyzés trackback címe:

https://utolsoejjel.blog.hu/api/trackback/id/tr672539079

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása