Nokia N900 Updater

2010.10.29. 06:31

Minden azzal kezdődött, hogy láttam, kijött a Meego 1.1-es developer test verziója. Gondoltam felrakom, de előtte persze kell az új f’ware a telóhoz. Rendben, feltolom, előtte persze backup. Ezen a ponton szeretném megkérdezni, hogy az N900-nál a szoftver update mi a fészkes fenéért jelenti azt, hogy az összes telepített program törlődik, és a beállítások mennek vissza defaultba? Konkrétan mikor lehúztam a telómat restart után, minden úgy fogadott kábé, mint amikor először a kezembe vettem a készüléket. Agyrém. Még szerencse (?), hogy olyan kevés program van rá, amit már vagy végigtoltam, vagy fel sem tettem, szóval annyira nagy kár nem ért, csak leürült a teló.

Nézegettem időközben a Meego oldalát, screeneket, és arra jutottam, hogy inkább mégsem rakom fel, mivel túl sok izgalmat nem ígér, én meg nem tartozom egyelőre a developers, developers, developers, developers... kategóriába, úgyhogy marad az 1.2-es verzió jövő tavasszal (és ezzel borul is az, hogy idén karácsonyra érkezik az első Meego-s készülék, mivel egyrészt az N8-ak kiszállítása is nemrég kezdődött, másrészt meg maximum a bejelentés lesz akkor a jelek szerint).

Ezek után végre kerestem néhány hátteret, és mivel a google search után nem akartam ide is saját becses valómat inzertálni, így a következő háromra esett a választásom. Persze ez megint egy ördögi kör, mert azért van a desktop, hogy legyenek rajta ikonok, widgetek, stb, viszont akkor meg eltakarják a kurva jó háttereket. Négy üres asztalnak viszont csak úgy üresen - na annak sincs sok értelme... Az egyetlen szerencse, hogy itt nem kell további verziókat megvárni az oprendszerből, hogy egyáltalán lehessen backgroundot állítani...


A bejegyzés trackback címe:

https://utolsoejjel.blog.hu/api/trackback/id/tr272406874

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása