Fetás-olívás tészta

2008.12.15. 18:23

A múlt héten intenzíven (...???) készültem a vizsgákra, mindemellett melóból hazaesve azért szerettem volna valami melegkaját csinálni, de gyorsan, és olcsón. Gyorsan megkérdeztem Editet, hogy mit ajánlana, és ő mondta el a következő receptet, ami nagyon jól sikerült, bár nem hittem volna. 

Kezdésnek veszünk egy csomag (500g) masnitésztát - ugyan a bolt, ahol én jártam, ilyet nem tartott, így maradt a kagyló, ami véleményem szerint ugyanolyan tökéletes. Szükség lesz még 30 deka fetára (Csarnok sajtbolt, kimérve rulez), egy hosszúkás hengernyi olívabogyóra (fekete), két fej lilahagymára, némi fokhagymára, na és persze olívaolajra. 

A tésztát elkezdjük főzni (forró víz, só, olaj), nyugodtan lehet a ráírt használati utasítás szerint, most al dentézünk. Eközben egy nagy vájdlingba belemorzsoljuk a fetát, felkockázzuk a lilahagymát, kipasszírozzuk a fokhagymát, karikákra vágjuk az olajbogyót - mind bele. Bőségesen meglocsoljuk olívaolajjal, és összekeverjük. 

Ha ügyesek vagyunk, a tészta és ez kábé egyszerre lesz meg, tészta leszűr, még melegen összekeverjük a kettőt, tetejére olívaolaj, és go! Az összköltség kábé 900 forint volt, és ebből három kajálásnyi bőven kijön, szóval megérdemli a későbbiekben majd külön részleget kapó büszke korporét ebéd címkét. Jó étvágyat. (Azt még hozzá kell tennem, hogy nem workplace-friendly a dolog, Grandpa húzta is a száját a masszív hagymaszag miatt, de hát, mint tudjuk: life is hard, sorry for tourists!)


A bejegyzés trackback címe:

https://utolsoejjel.blog.hu/api/trackback/id/tr881174643

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása